Sidebemærkning

Jeg forstår ikke, hvordan tiden kan gå så hurtigt? Jeg skal allerede hjem om 2 uger! Hvor blev al tiden af?

» Efter en hård weekend i Tallinn blev den første del af ugen brugt på at få sovet ud og indhentet de ting, man ikke nåede i weekenden. Det tog et par dage, at komme helt på benene igen, men det var det værd!

» Byens eneste biograf holder en gang om måneden en dag, hvor alle film koster 7 euro, så det udnyttede vi, og vi tog 3 Nordjobbere ind og så Prometheus. Det var ikke verdens bedste film, men den var da underholdende :p

» Fredag aften besluttede vi os for at spise på en af byens mange både, og valget faldt på Svarte Rudolf. Dejlig aften!

» Lørdag fik jeg endelig lov til at sove lidt længe, for vi havde først planer kl. 10! Vi skulle med en båd til byen Naantali, hvor vi skulle bruge dagen. Vi var meget uheldige med vejret (det regnede hele dagen, på trods af at alle vejudsigterne kun havde varslet en lille smule regn), så vi kom ikke i Mummi-verdenen, men det må jeg nå en anden god gang.. Sejlturen var rigtig flot, og vi havde en hyggelig, men våd, dag :D

» I dag (søndag) havde jeg ingen planer for første gang i meget lang tid, så jeg udnyttede det og sov meget længe! Til aften havde vi aftalt med de andre Nordjobbere, at vi skulle prøve at bage finske pirogger, og det var rigtig sjovt at prøve. Bagefter så vi Adams Æbler, for ingen af de andre havde set en dansk film før.

Opdatering – uge 4

Skriv en kommentar