Sidebemærkning

Den her uge er godt nok gået stærkt! Jeg har nået rigtig meget, men samtidig føler jeg ikke, jeg har nået nok :p

» De fleste eftermiddage er turen gået forbi markedet, når jeg fik fri fra arbejde. Der er altid noget spændende at kigge på, og det er godt nok svært at sige nej til en liter jordbær for 2 euro!

» Torsdag eftermiddag var vi i en kunst-sauna og i en udendørs svømmehal, og vejret var perfekt til det! Sol og sommer og ikke en sky på himmelen

» Fredag var vi på kunstmuseum. Der var da nogle pæne billeder, men jeg forstår mig altså ikke på kunst.. Vi sluttede dagen med en tur på kombineret café/møntvaskeri, hvor vi spiste, til vi næsten ikke kunne klare mere :p

Opdatering – uge 2

Skriv en kommentar

