Velkommen til Finland!

Status

Så er jeg (endelig) fremme i Turku! Jeg synes, det har været en ret lang tur herover, men den har heldigvis være nem.. Nu sidder jeg på Hostel Turku og slapper lidt af, mens jeg venter på at få nøglen til min lejlighed.

Jeg har fået mit arbejdsskema, og det passer perfekt med mine planer, og jeg skal vist endda arbejde med en anden dansk pige, så det bliver spændende :)

Vejret er ikke helt perfekt – 15 grader og overskyet, men det kunne være meget værre!

One response »

Skriv en kommentar

